lördag 4 juli 2009

Mycket hinns det med

Jag har inte bloggat på ett tag, jag vet men har inte hunnit.
För att ta allt från början så spenderade jag dagen i motala.
Jag och julia gick runt på stan hela dagen, jag inkaserade en tröja från HM men lyckades stoppa mig där. Hann träffa Olivia och Andreas ett tag innan vi drog oss till donken för ett par timmar och senare bion.
Ice Age 3.
Se den, hej johannahumor säger jag bara. Dock tror jag att det är ännu bättre med engelskt tal men men.
Drog mig till tjällmo för att spendera natten.

I torsdags blev det motaladag med Olivia som så snällt följde med mig in. Träffade Andreas igen och drog oss ut till Maxi för att storshoppa. Handlade frukt, potatissallad och skinka för över 200 spänn. (Y) Men det var det värt, Exotisk planka säger jag bara.
Vi tog oss hem till Tjällmo (jag kallar tjällmo "hemma" :O ) och sen ut till vindskyddet, eller a nästan det blev Olivias och Johannas klippa istället. Satt hela kvällen ensamna ute i skogen på en klippa och kollade på solnedgången över sjön, åt galet god mat och hade det allmänt bra! Hann även med ett dopp innan vi åkte hem.

I fredags åskade det nåt enormt, kan inte säga att jag gillar det. Fast innan dess hann jag med att ha systertid med min kära syster och träffa mina skitungar. Det var efterlängtat.
Det var tänkt att jag och Olivia skulle in till vätternfestivalen på kvällen men på grund av vädret orkade vi inte utan spenderade kvällen i Tjällmo.

Och nu sitter jag här. Borde egentligen klippa gräset men är så förbannat trött :/

Ett otroligt ointressant inlägg jag vet men det var mest för mig själv.. Roligare tankar kan tänkas komma så småningom..

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar