tisdag 21 juli 2009

En bok med ansikten?

Det här med facebook.
Jag tror att jag är en av dom få (vad kan det vara 5%) i Sverige som inte har facebook.
Vi borde starta 5%klubben. Jag träffade ju faktist Tim på midsommar som höll med mig i den här frågan.
Jag klarar mig utan det.
Trots att alla tjatar på mig.
Skulle jag skaffa det skulle jag bara bli beroende av det.
Som den här bloggen.
*Tumme upp och bister min*
Det skulle leda till väldigt mycket mer tid framför datorn.
Inte bra.
Bättre att spendera den tiden med att kolla en film istället.
På datorn...

Men jag förstår faktist inte riktigt grejen.
Eller jo det är klart jag förstår men jag förstår inte riktigt hysterin.
Det är kluriga frågor det här.
Som jag som vanligt inte kommer längre i.
Men jag har bevis på att det inte är bra. Så det så.
Även om jag behåller dom för mig själv.
Dom är hemligstämplade.. ungefär.
Så därför kör vi ett anti-facebook rop.
Eller iaf ett Jag-facebookar-inte rop.
Lite halvlamt sådär så det blir lagom töntigt
Tack för mig, nu ska jag hålla käft.

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar