måndag 27 juli 2009

Lösningen på gåtan!

Tankar flyter bort till hur ormar parar sig och ormgroppar.
Sånt där jag inte förstår.
För visst är det väl så att ormarna har såkallade sexpartyn, eller ormgroppar om man vill kalla det så, när dom ska para sig.
Jag tror jag har sett nått naturprogram om det xD Fast det kan ju kanske vara om nån exotisk orm som vi inte har här ioförsig. Dom svenska ormarna kanske är ordinära tråkiga ormar som kör med missionären 2 minuter och sen är klara.
Där har vi lösningen på vilka som sänker medelvärdet på hur länge folk har sex till 4 minuter!
Det är ormjävlarna!
Det frågan har gäckat mig länge ska ni veta!
Fast jag förstår inte riktigt hur, vafan ormen är ju som en pinne..?
Fast det kanske är sånt som min enkla hjärna inte ska förstå.

Varför funderar jag på det här kanske ni undrar?
Det gör jag också.
Jag är lustig ibland.
Men det kan ju kanske roa någon ensam själ nånstans.
Fast tanken på sexpartyt var ju rätt roande.. om man tar bort tanken på äckligt många ormar på samma ställe.

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar