lördag 25 juli 2009

Det går bra nu

Som rubriken säger: Livet leker.

Igår tog jag mig in till Motala, det vankades Korpenfest.
Var rätt lame i början men sen kom Folket med stort F och festen kom igång.
Sjukt kul att träffa allt gammalt folk och det var även många nya där. Snackade med en del sköningar, sånt är alltid uppskattat :)
Det blev lite för mycket av det goda lite för snabbt för mig men äsch, det gick ju bra till slut.

Tack för kvällen alla! Det var sjukt kul och sommar08feelingen kom tillbaka ordentligt. Måste göras om snart, så tack till Macke som tog tag i det alla bara har snackat om.

Idag drog jag och Julia in till det såkallade centrum och kollade Harry Potter 6. Den var skitbra. Jävligt mycket creds till regissören David Yates som lyckades med filmen långt över mina förväntningar. (Y)

Jag övningskörde hem och här väntades det grillat.
Underbart

Imorn ska jag, mamma och pappa till Jönköping och kolla på en häst. Mycket uppskattat från min sida måste jag säga så jag hoppas på det bästa :)

Tack för mig
Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar