fredag 10 juli 2009

Han älskar mig

Som uppföljning på mitt senaste inlägg måste jag sluta lära Linus att säga "Eller hur!".
Det låter inte bra när det kommer ur en 4årings mun hela tiden och man själv inser att det är mitt fel.. för att jag alltid får ur mig det som svar på allt han säger för att jag då inte måste komma på vad det är han har pratat om dom senaste 5 minutrarna..
Jag är inte en hemsk mänska, men den ungen pratar ständigt så man blir trött efetr ett tag.

I bilen hem från linkan (jag har nu nya strömkabeln! :D) satt Linus och förklarade att han älskade oss allihop väldigt mycket.
Och att han skulle gifta sig med syrran, hans mamma.. men han var inte helt, helt säker!
Incest?
Neeeej..
Han är ju faktist inte helt, helt säker!

Dagens roligaste, och mest frustrerande, var Emils sockerkick. En (snart) tvååring som inte är van med socker får i sig två tårtbitar och saft på det.
Det leder bara till sockerkick.
Så jävla skön ungen blir då. Så länge det inte går ut över mig.
Han gör vad som helst för att reta upp sitt "offer", oftast hans mamma, och trotsar allt och gör allt han vet att han inte får med ett stort flin på läpparna. Skitsöt haha

Men nu är jag otroligt trött och har ont i huvet efter dagen. Känner mig som en utarbetad tvåbarnsmamma.. en väldigt fel känsla. Kommer dröja länge innan jag skaffar barn.

Kvällen blir det film.. igen.
Jag känner mig som världens mest osociala mänska.. det har faktist varit skönt nu ett tag men nu känner jag att jag måste ta tag i det och träffa lite folk igen :)
Men iaf, ikväll blir det "Marley and me" har jag för mig att den heter.

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar