tisdag 14 juli 2009

Dåligt 80-tal?

Dagen har beståt av gräsklippning.
Underbart.
Började dåligt med att jag blev otroligt jävla förbannad på pappa men eftersom dagen gick (och mor min fick mig att lugna ner mig lite) blev den bättre.


För att ta allt från början så har min pappa klagat på att jag behöver klippa gräset i ungefär 3 veckor nu utan att jag har gjort det, men hey det har regnat och åskat och jag har försökt att ha kvar lite av mitt liv.. Men idag blev det av. Pappa klippte ioförsig hälften men det var hans val. Imorn har jag bara hundgården kvar :)


Och nu funderar jag på hur och när det här blev en jävla tråkig blogg om gräsklippning?? Ungefär samtidigt som jag funderar på varför jag lyssnar på dålig 80-tals musik på spotify. http://open.spotify.com/album/0Oc1TiI4o9cVf7VfjeAZV5 Och där har ni den länken om ni vill kika in.. Anledningen till att det spelas hos mig är för att min bror tvingade mig att tycka synd om honom för att han vuxit upp med sån musik.. eh ja.



Dagen fortsatte iaf med träning på klubben. Eller rättare sagt så var jag Instruktör, låter oerhört viktigt. Det var det också, jag hjälpte ett flertal mäniskor som svarade med att avguda mig.. Det är inte lätt att ha mycket kunskap ibland.
Min hund blev sur för att han inte fick träna men nu har han förlåtit mig och vägrar sova längre bort än 1 dm från mig.
Gulligt.


Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar