torsdag 30 juli 2009

meme-mimmi? :O Ne Johanna vare.

Jag skriver, och pratar också för den delen, med mycket ironi.
I proncip allt med en sur bitterhet i ena hörnet.
Men låt er inte luras, jag är faktist inte en sur kärring.
Men det är med ironin jag visar vad jag tycker och tänker.
Vilket en del har svårt att förstå.
Då går det åt helvete.
Lyckat.
Ofta rätt fort och väldigt idiotförklarande, kvittar om det handlar om mig själv eller någon annan.
But that's who I am.

Jag är ute efter ett ord.
Satir är ju när man gör narr av saker och mänskor.
Sadistisk.. är det typ samma som ironisk?
"..med en sadistisk underton.."
Det låter fel.. får mig att tänka på djävulsdyrkan.
Satanist.
Nu kom jag in på fel spår igen.
Svammel, där har vi en annan egenskap.
Allt rullar ofta ut i meningslöst svammel.. Men hey, det kanske har sin charm det med.
Jag känner att jag borde sluta skriva så intimt om hur jag fungerar här.
Så nu ska jag jaga bort de mest vidriga djuren som finns från min säng: Nattfjärilarna.. uhh creapy

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar