söndag 12 juli 2009

I was here

Något som kan roa den minsta, dummaste lilla myran (eller skalbagge också för delen, ingen mobbning här inte) på den tråkigaste plats (som en buss eller ännu värre en busshållplats, huameja) är klotter.
Speciellt klotter som inte allt för smarta personer har klottrat dit. Typ såna där som säger emot sig själv, har inget bra exempel men det finns, tro mig.
Men roligast är "I was here" som man ser överallt. Inget namn, inget datum, inte nåt mer. Hur jävla kul kan det vara att skriva det? Det är ju bara dom där småtöntarna som vill vara tuffa och vill klottra och inte vågar skriva något som överhuvudtaget kan leda till dom. Eller mänskor med för små hjärnor för att komma på nåt annat helt enkelt.
Men hur mycket bryr man sig om ett "I was here" klotter egentligen? Jag bryr mig inte ett skit.
Och jag trodde det var det som var meningen med klotter. Att folk ska lägga märke till det. Det är iaf vad vi har fått lära oss på våra lektioner. Snälla, förstå ironin. (underbara lektioner föresten haha)

Som sagt det kan roa dom flesta.. Ioförsig lägger man ju märke till det då för att det är så dumt. Men man bryr sig ju bara för att hånskratta åt det.. Fast som dom säger. Ingen uppmärksamhet är dålig uppmärksamhet (Ok det är nåt annat ord där men kommer inteihåg så slänger dit min egna prägel på det uttrycket) Fast ioförsig blir det ju ingen uppmärksamhet eftersom man inte vet vem det är..

Ok, jag svamlar nu.
Så jag slutar
Hade, Pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar