onsdag 8 juli 2009

Reker

Min dator befinner återigen i ljusets tunnel.
Den är död asså.
För tillfället iaf.
För ungefär en månad sen var den död iomed att strömkabeln var sönder.
Vi åkte då och köpte en ny
Nu är det glapp i den nya så måste in och få ny och greja.
GAH

Det som mest irriterar mig är alla bra filmer jag har där som jag inte kan se nu :@

Så sitter på MoFs (Mor och far´s) som förövrigt saknar ena ctrltangenten. (Y)
Hade en mysig pratstund med Jimmy och Åsa (bror med sambo) igår när de båda var på jobbet om musik. Så sitter och lyssnar genom lite spellistor dom så gulligt skickade, nice ohja.

Det blev lite träning idag med Ankan (hö hö) på klubben. Kul att vara tillbaka där, speciellt med alla nya hinder klubben så gulligt investerat i för vår skull. Sen blev det hem och äta räkor i mängder med mamma. MUMMA!
Och kvällen bjuder nog på läsning. Kanske kan komma nånstans i Änglar och demoner så jag kan se filmen sen, som förövrigt ligger och väntar på datorn.. som är död.


Hade, pyss

Havrekakan och Köttbullemackan, vad döper folk ställen till egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar