torsdag 30 juli 2009

In a burning heart, just about to burst



Har kollat genom alla Rocky nu.
Av nån anledning tyckte jag 2an var bäst.
Kanske för att jag är så hämndlysten och han får sin revenge.
Eller aa visa att han kan iaf.
Annars var 4an rätt bra men gillar inte att dom är så rika i den...
och 3an.. rip Mick..
Hej nörd
Nu: Rambo
Jag gillar Sylvester Stallone, ohja.

Hade, Pyss

Den första där han går
15 ronder mot Apollo Creed
















Den med returmatchen
mot Apollo och han vinner
på knock out

















Den där Apollo tränar
Rocky för att möta
den kaxiga typen















Den med ryssen


















Den där Rocky ska
träna nån idiot
Ett stort minus
på att Rockys enda
fight i filmen är ett
gatuslagsmål




















Den sista där Adrian är död
och han ska gå sin sista fight.
Texten vill inte som jag vill, nu ger jag upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar