torsdag 23 juli 2009

En klapp på axeln till mig själv

Duktig dag idag.
Förmiddagen klippte jag gräset.
Eller aa Syrran väckte mig med telefonsamtal halv 11 och kom väl kanske inte ut förän framåt halv 12..
Men trädgården är klippt.
Det vill säga en tredjedel av allt.. men aja

Sen åkte jag och mamms med Zorro och Elvis till Mariedamm med familjen Johanssons.
Gick mariedamsleden, fikade (såklart) och grillade korv. Riktigt mysigt.
Jag känner mig sådär duktig eftersom både jag och Elle pelle har fått röra på oss ordentligt.
Sen jag kom hem har jag också hunnit med att duscha Elvis och fixa tvätt och diverse saker som jag aldrig riktigt orkar. Men nu är det fixat och jävlar vad bra jag känner mig.

Lite jobbigt inlägg men imorn står träningsvärk, gräsklippning och Korpenfest på schemat.
Underbart

Nu: Rocky-maraton!

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar