tisdag 30 juni 2009

Ehe

Ehe
Jag har ett späckat schema och är galet stessad.. inte kul
Men imorn blir det iaf motaladag med Julia som avslutas med donken och bio om allt blir som planerat, förhoppningsvis får jag sovplats i bbg med så jag slipper åka hem och vända..

Hade en av mina känningar av värsta typen nyss.
Jag sjunker i blodsocker så jävla snabbt att jag inte märker det och sen börjar jag hallucinera och tror att väldigt mycket händer som egentligen bara finns i min hjärna. En gång trodde jag att jag var mitt i en droghärva, den här gången hade jag kollat på morden i midsomer och trodde att jag var mitt i en mordutredning där jag åt upp bevismaterial och saker.. Inte kul alls eftersom jag verkligen tror att det händer och jag oroar mig nåt enormt och överanalyserar allt och ser konsekvenser överallt. Som sagt, Ehe. Men jag lyckades komma tillbaka till den verkliga världen efter ett tag och nu sitter jag här.

Efter en lång dag bestående av målning av plankor ska jag sova tidigt idag (ska dessutom vara i bbg 10.09 imorn, hemmifrån typ klockan 9 )
Så Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar