fredag 31 juli 2009

John Rambo

Ehm ok
Jag får lyckorus av att se Rambo.
Och då menar jag inte att se en extremt musklad man med diverse maskingevär vilket inte är helt omanligt eller osexigt, det vill säga inte helt fel.
Jag snackar revenge
För det är ju det i princip som driver den rollkaraktären
Så när killen slaktar typ 50 pers för att nån stackars sate försökte döda honom ler jag bara och blir sådär lyckligt nöjd.
Eh, ja. Jag är en sån där hämndmänska tror jag.
Men jag gillart.

Har hittills matat genom 1, 2 och 3. Det vill säga har en kvar.
Men än så länge är helt klart 2an bäst måste jag säga. Grymt cool och man blir bara sådär nöjd när han dyker fram från ingenstans och dödar mänskor på diverse sätt. Måste säga att hans pilspetsar är en favorit.

Jag lever mig in i filmer? Nejdå
Gillar bara lite good old action sådär ibland :)
Gillar även ordet sådär tror jag, men det är nåt annat.

Ikväll blir det den sista (eftersom jag inte har nåt annat för mig, kommer säkert ett inlägg om det nångång) men har inte så höga förväntningar på den.

Hade, pyss

Så värt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar