söndag 26 juli 2009

När något inte står rätt till

Jag somnade typ 11 igår.
Jag sov hela vägen till Jönköping imorse
Sov nästan när vi kollade på hästen, hade jag vart lite tröttare hade jag nog blivit nersprungen av en häst.
Sov hela vägen hem.
Somnade i sängen så fort jag kom hem.
Är fortfarande trött.
Något är fel.
Men jag brukar ju bli sjuk när jag varit full så är inte förvånad. Det är typ min baksmälla, fast den pågår jävligt mycket längre än bara dagen efter.

Just för tillfället funderar jag på om jag ska med på min farbrors (fasters man) begravning eller inte.
Har kanske träffat honom en gång eller nåt vad jag minns så skulle känna mig rätt känslokall på begravningen, speciellt bland den släkten. Men ändå vill man kankse dit för min fasters skull.
Får se hur det blir med den saken.

Häromdagen hittade jag ett par skor på din sko för 300 spänn.

Bra mycket snyggare i verkligheten är på bild och såfort jag har skrapat ihop lite pengar SKA dom bli mina! <3


Hade, pyss.
Jag somnar nog snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar