lördag 22 augusti 2009

Oväntat är bra

Ingenting blir som man tror.
Gårkvällen var planerad med Julia att kolla keep it loud och håna nollor.
Det ösregnade...
Verkligen öste ner.. det regnade till och med genom paraplyen, ja plural, !
Så vi var där kanske en timme, jag märkte hur tung en genomblöt skinnjacka blir och vi bestämde oss för att dra hem.. Träffade lite folk vi kände på stan dock. Stina och andra motalabor jag inte träffat på evigheter känns det som, riktigt kul. Och Jack som jag verkligen inte sett på skitlänge. Det var riktigt jävla kul. Snacka gamla fotminnen och sådär i regnet som vanliga folk gör haha. Och Jennifer som var..glad haha.
Iaf när vi kom till rese var det 47 minuter tills bussen skulle gå.. inte kul när man är genomsur och börjar bli kall. Men som tur var ringde vår räddande ängel ängel Surra som snodde din kompis bil och åkte och skjutsade hem oss. Tack för det! Så då blev det myskläder och godis som vi köpt till Änglar och demoner. En väldigt dålig film som jag visste sen innan så jag sov, trött som jag var... Tills vi fick besök av en skock pojkar, trevligt.
Tillslut blev det iaf sängen, min underbart sköna säng.

Ovärd kväll kan man tänka eftersom den inte blev som planerat men när jag tänker tillbaka så nejdå! :)

Nu ska jag ta min racer till rese och försöka ta mig hem till skogen en sväng tänkte jag.

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar