tisdag 18 augusti 2009

Kläder :D


3 väskor och 9 påsar senare...
..har jag packat upp allt! :D
Dock har jag kommit fram till att jag har för liten garderob och behöver ett par krokar.. Men det funkar.
Men jag känner att jag faktist har koll på saker och riktigt bra ordning bland kläderna.

Första dagen i skolan idag, efter en lunch på steves med Olivia, Erik och Marcus, Vi var där i typ 20 minuter sen fick vi gå hem.
Min buss höll på att skita i att släppa av mig, då blev jag förbannad eftersom jag inte riktigt ville gå mer än nödvändigt i dom nya klackarna.. hade rätt ont i fötterna efter en hel dag i dom. Men det löste sig, dock kunde jag flugit ut genom framrutan eftersom jag sprang i mittgången (som sagt på smått ostadiga klackar) när bussen tvärstannade. Men av kom jag iaf :)

I förmiddags när O och jag väntade på pojkarna satt vi uppe i lärarrummet och chillade i sofforna och snackade med lite lärare.. fick gratis kaffe/choklad och efter ett tag fick vi även bullar. Våra lärare är gulliga. :*

Ikväll blir det chill och mammut skulle jag tro.
Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar