söndag 2 augusti 2009

Augusti

Augusti.
Visst låter det deprimerande.
Det låter väldigt mycket skolstart och vardag.
Redan augusti. Den 2a tillochmed.
Två veckor kvar av sommarlovet.
I helgen är det askersundsutställningen vilket alltid är ett starkt tecken på att sommaren är slut.
Vart tog sommaren vägen egentligen?
Vilket nog är en fråga väldigt många har frågat sig.
Men ändå. Jag kommer ihåg dom där första varma veckorna och jag trodde det skulle bli sjukt rolig sommar.
Eh ja. Visst jag har gjort en del men inte nåt extremt man kommer minnas nästa år.
Förra sommaren var korpensommaren.
Det här året var.. eh sommaren efter korpensommaren?
Tattigt.

Ok, jag får väl försöka göra något av de två veckorna som är kvar.. kommer inte lyckas bra.
Och ok, det ska bli kul att träffa alla i skolan igen och komma tillbaka till linköpingslivet som jag saknat en del under sommaren. Men efter en månad när alla nya ettor (moahah) har kommit till ro och jag kommit in i vardagen igen kommer jag bli trött på det. Och då är det bara sådär 6 månader tills jag blir 18 och 9 månader till nästa sommarlov.

Antagligen kommer det hända en del under året, kolla bara på det här, och man får väl hoppas att det blir bra men aah, jag behöver lite action snart och en skolstart känns inte som att det kommer göra allt bättre.

Nu ska jag inte klaga/svammla mer, det kommer säkert bli skitbra bara hemskt att det redan är augusti.
Men medans vissa tycker att det är mysigt att det börjar mörkna lite på kvällarna får jag ångest över att det snart kommer vara mörkt när man åker hem från skolan.
Eh.

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar