onsdag 19 augusti 2009

Extreme home makeover

Något program jag inte klarar av är treans Extreme home makeover.
Allt är så förbannat överdrivet.
Ok, det är rörande med alla som får hjälp men kan dom åtminstonde inte göra något ordentligt då?
Om en flicka på 5 år gillar barbie får hon ett extremt barbierum. Men fasta saker, inget man kan byta ut alltså. Om 5 år kommer hon inte gilla barbie längre. Men eftersom det oftast är familjer som har dålig ekonomi kommer dom ju inte kunna göra något åt det. Alltså kommer hon få bo i det där jävla rummet fast att hon hatar det.
Idiotiskt är vad jag kallar det.
Visst om dom gör enkla rum som dom inreder med saker man kan ta bort om man inte vill ha det längre. Det är ju bra. Men som dom gör, jag blir bara irriterad.
Därför slopar jag EHM
Alla tycker att det är så bra men nej, inte jag.

Hade, pyss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar