söndag 16 augusti 2009

ööööh

Känner mig fruktansvärt tråkig.. finns väl inte sådär mycket att skriva så vet inte riktigt vad jag gör här..
Vaknade klockan 11 av ett nollningssamtal.. åt gårdagens pizza till frukost. Och då INTE kall som vissa tokfjörnar brukar göra. Kall pizza är fruktansvärt ogott.
Nu hamnade jag här med Tegan and Sara. http://open.spotify.com/album/2yNhqBKfZPzrxRJqGMbSz9
Rätt bra album, kolla det.
Funderar på en dusch för att vakna lite sen har jag lovat pappa att klickerträna Laban och så kankse jag måste ta en promenad med Elvis. Sen ska jag försöka ta mig till Olivis och fiskarna :)

Kollade Spiderwick filmen igår föresten. Lika dålig som boken. Den boken är en av ytterst få jag inte kunnat tvinga mig genom. Dock får filmen ett stort plus för att den var så bra gjord, för det var den faktist. Jävligt hemskt att det är en barnfilm, jag satt ju fan och var rädd halva filmen.. stackars ungar som ska behöva se den då..

Aja, Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar