torsdag 13 augusti 2009

Haha skor igen? :)

Nu har mitt internet bestämt sig för att fungera igen så nu är jag tillbaka.

Igår drog jag och Olivia oss in till Norrköping för att shoppa.
min ekonomi är ju inte den bästa så jag kom hem med
*Ett vitt stort slapplinne från New Yorker för 79 spänn
*En vit bandana från Carlings för jag vet inte hur mycket, överpris ja men den var snygg så aja.
*100 g sjukt gott te från indiska för 35 kr.
*En grå kajal från HM för 24 spänn. Dom har inte dom bästa men jag lägger fan inte ut runt hundringen för en kajal så.
*Dyr men väldigt god mat och fika i magen.
Sen hade jag 3,59 kvar på kontot så vi åkte hem igen.

Dock hittade jag en del som jag ska lägga pengar på när jag får det igen.
Två par skor från skopunkten, en stor flanellskjorta, nätstrumpbyxor och möjligtvist ett smalt nitskärp. Men framför allt skorna! Och skjortan så småningom.




Bara ge mig


Så måste jag säga att det var riktigt skönt att sitta på rese i Linköping igen. Var grymt länge sen och jag kände mig hemma igen. Var ju i lägenheten en snabbis i lördagskväll och jag känner att det ska bli riktigt riktigt skönt att flytta tillbaka igen!


Nu kanske jag ska ta tag i disken så mamma blir på gott humör när hon kommer hem.

Till José González som är dagens lyssnande blir det nog inga problem.


Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar