måndag 17 augusti 2009

Jag fick den jäveln

Ja igår var ju jag, Olivia och Lukas och fiskade.
Det gick inte allt för bra.
Dom skyllde på mig, och för att vara ärlig skulle det inte förvåna mig, jag och fiskar går inte så bra tillsammans, fast det är kul att fiska..när man får fisk.
Det fick vi inte igår.
Fast Lukas lyckades efter att ha skrikit "Nu fick jag den jäveln!" dra upp en gren... Mer än så blev det inte.
Sen sov jag hos Olivia inatt, mysigt jarå. :*

Idag drog jag iväg till Josse för en ridtur.
Galet länge sen jag red så det var riktigt kul!
Dock kommer jag ha saftig träningsvärk imorn och gå som en hjulbent hockeyspelare.. i klackar (Y)
Men det var det värt :)

Snart måste jag ta tag i packningen.. jag ska ju nämligen flytta tillbaka till linköping imorn så jag måste få med mig alla skor och kläder och allt som behövs.. Och eftersom jag och packning inte riktigt går så bra tillsammans kan det bli intressant att se hur det går.. Förhoppningsvis glömmer jag inget.

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar