onsdag 24 juni 2009

Hemma kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.

Ibland älskar jag att bo hemma på landet.
Att gå omkring bland ängar och åkrar med lukten av nyslaget hö i näsan en sommarkväll när solen håller på att gå ner går inte att beskriva.
Det är då jag inser att jag kommer behöva en sommarstuga på landet när jag blir stor.
Sen att jag var äckligt nära en orm i sjön där jag och Elvis stannade under våran promenad behöver man inte tänka på..
Nån gång ska jag ta med systemen och föröska få fast det galet vackra på mitt älsklingställe här. Men så länge kommer det mobilbilder.

Kvaliten på bilderna är toppen (Y)
Men orkar inte ta med systemen på hundpromenader.
Och sen inser jag att jag borde gjort det.
Och då har jag nån vision av att det ska funka lika bra med mobilkameran.
Det gör det inte.
Men jag försöker iaf.









Kvällsdimman..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar