torsdag 18 juni 2009

Eksjö

Borde egentligen packa som en galning.
Men det gör jag inte.
Jag sitter här.
Jag tror inte att den där stressdelen i hjärnan riktigt funkar på mig..
Regnet öser ner.
Kan det bli en bättre början på midsommarsemester?
Tror inte det.
Ska ha packat klart, käkat och gjort mig iordning om två timmar.
Kan tyckas vara en lång tid.
Det är det inte.
Jag måste lära mig att stressa.
Spirit soundtracket med Bryan Adams spelas om och om igen.
Det är underbart däremot.
Och jag har hela första säsongen med O.C på datorn.
Det är också rätt nice måste jag säga.
Men nu ska jag göra vad jag ska

Hörs på söndag när jag och min kära vapendragare Olivia kommer tillbaka från Eksjö.
Hör gärna av er på den där surrande lilla grejen som kallas telefon, eller mobiltelefon om jag ska vara riktigt korrekt.
Min ringsignal (Pokerkväll i vårby gård med Florence Valentin) gör mig så glad :) :*

Hade bra i midsommar, ta det lugnt, ät jordgubbar och däcka inte innan 8 om det blir fest.
Pysss



I fly like an eagle





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar