söndag 14 juni 2009

Helgen

Avslutningskvällen blev ju inte riktigt som planerat men nice ändå, jodå.. förutom att vi fick gå hem på kvällen/natten men aja.. :)
Trädgårn och borensbergsfolk, hah (Y)

Igår blev det också ändrade planer, tog mig till Motala (som var allmänt dött, var är alla??) istället för Kisa. Socialade med Julia och Husse och sen tog sig jag och Julis hem till Surra och kollade lite film innan vi gick hem och somnade lagom till halv 4..

Drog mig till Metropolen, även känt som Borensberg, och kollade fotboll, fighten stod mellan Rimforsa och Bif, kan också säga Karin och Olivia... (Y) Borensberg gick hem med vinsten till sist iaf..
Kvällen blir lugn, lejonkungen-maraton och den vanliga kvällspromenaden med Elvis. Har fått reda på att det kryllar av vildsvin, som jag verkligen är livrädd för, på min kvällsrunda så får se om jag överlever.

Imorgon ska jag och mor till linkan hela dagen, roligt skulle man kunna tänka sig men orsaken är ett sjukhusbesök för min del så är inte överglad. Men ska iaf försöka få min käre mor att köpa mig en ny strömkabel till min dator eftersom den gick av i fredags, inte allt för kul nej. Datorn ligger i såkallad koma just för tillfället..

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar