torsdag 11 juni 2009

Säl?

The Who (som nog snart övergår till the Killers)
Bananflugejakt
och 32 nya blogginlägg på bloglovin att kolla upp.
__Jag har haft en sysselsatt vecka.
Nu är jag dock själv i lägenheten.
Tråkigt ja men vadå jag peppar för imorn
Då står nämligen skolavlslutning på schemat.
Stan kommer krylla av fördruckna galna studenter.
Och jag ska köpa skor :)))))))))
Ok, den där smileyn ser ut att ha minst 8 dubbelhakor men vad gör det, han kanske vill ha det?
__För att återgå till kvällen blir det lite chillparty på kvällen hos mig, trevlans får vi hoppas att det blir. Heta räkor, lite alkoholhaltiga drycker och mycket trevligt sällskap.
__Ska försöka ta lite nya bilder också, blir nog imorn skulle jag tro..
Men tills dess slänger vi in en riktigt gammal goding från förra sommaren när jag lekte säl hos Julia.

Hade, pysss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar