torsdag 4 juni 2009

ljudlöst skrik

Slapp dag idag
Började 9
Slutade 10
Vissa kan tycka att det var onödigt
Det gjorde jag med
Men hey jag fick ju faktist lyssna på Olivias braiga tal om Paris.
Har lite smått panik om vad jag ska tala (höhö fyndigt) om..

Jag, Olivia, Matilda och Sofia drog upp på stan ett tag.
Där träffade vi även på Martin..
Folk splittrades ett tag men vid halv 12 mötte jag upp Olivia och Fia för en lunch på Kikkobar.
Underbart
Funderar dock fortfarande på vad "Kikko" har för betydelse eftersom det står så på sojaflaskorna också..
Någon underbar själ som vet så får du gärna skriva det.

När vi var fullproppade upp till svalget drog Olivia hem och jag och Fi-is gjorde stan igen..
Socialade med Sofia(?) skön tjej som snackade lika mycket och snabbt som Fia (det är ofattbart, jag vet). Det inhandlades då ett par shorts för mig på Bikbok trots att Fia försökte stoppa mig.. hihi, men hey det var 50% på allt!... det är värt ett till utropstecken, !
Ett par söta, gröna mysiga saker för 50 spänn, som klappat och klart.
Fia peppade för Hultsfred och vi hittade lite smått och gott till henne :)
Jag hittade mina drömskor som jag letat efter i flera månader!
580 spänn.. är ungefär 500 spänn mer än vad jag har för att lägga på skor. Men jag SKA ha dom där skorna så tänkte lägga huvudet på sned för mamma och hoppas på det bästa..jag ska ju faktist vara barnvakt hela helgen med henne..
Önska mig lycka till om ni inte har lust att lägga ett eget litet bidrag till en behövande mänska? (A)
Får jag dom kan jag utlova ett väldigt långt ljudlöst skrik..
[_________________________]
Ungefär så fast mycket längre..
Kan också säga att jag letat runt som en idiot för att hitta en bild på älsklingarna..
Jag lyckades inte.

Imorgon står en lektion på schemat, Foto
Vi medianer har ett bra liv
Pyss

1 kommentar: