måndag 15 juni 2009

Dödsfantasier

Min dator har vaknat till liv igen
Fixade en sladd idag
Det blev dock väldigt dyrt.. kanske ska kolla upp garantin på den gamla istället..
Tål att tänkas på..

Dagen innehöll då Linköping med mor.
Det var inte allt för roligt eftersom jag inte har några pengar.
Blev dock bättre av att mamma inte ville gå i dom allt för roliga affärerna..
fast det kan ju också ses som inte allt för bra...
Kom iaf hem med lite armband, ett långt gult linne och en bok, änglar och demoner, som jag velat ha länge.
Också ett hekto chai-te som kommer göra min sommar. Det gör också så att köket luktar underbart just för tillfället.

Tog en promenad på ca 2 timmar ikväll.. kom hem halv 12. Det var kallt.
Har fått lite nya kort iaf.. dom kommer nog så småningom.
På promenaden tror jag att jag såg ett vildsvin och några ungar. Det var mindre trevligt med tanke på hur jävla livrädd jag är för dom.. så jag sprang därifrån med Olivia flåsandes i örat... eller aa hon flåsade kanske inte så mycket men hon var inte till så mycket psykisk hjälp heller då hon fantiserade om hur det skulle vara att höra mig bli uppäten i telefon.. Beklagade sig också över att ingen kunde vara där och filma.. Vilken underbar kompis man har.

Imorgon blir det gräsklippning för fulla muggar.
Kul
Sen ska jag nog ta mig iväg till Olivia och vi tar oss nog iväg till Borensberg.. sen får vi se vad som händer.

Över midsommar ska jag iaf till Eksjö med Olivia. Man kan fråga sig vad fan ska vi till eksjö för och det gör vi nog lite med men varför inte. Ska dit och vara sociala med hennes pappa och se vad Eksjö går för.. Vem vet det kanske blir busigt.

Tack och hej
Hade, pysss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar