tisdag 2 juni 2009

Nej, det finns inte med några noshörnigar med uppgift att döda zombier

Drog till med en saftigt lång rubrik idag, tyckte det var dags för det.
och ja, jag vet att det heter zombies men vem vill tänka på svenska såhär? Eller engelska kanske föresten.. På tal om det fick jag veta betyg idag, MVG i svenska (min lärare älskar mig, jag lämnade in mitt fördjupningsprojekt idag, sådär två månader försenat men vad gör det lyckades ju få bra betyg ändå ^^) Lång parentes det där.. Men iaf tillbaka till ämnet. Fick också ett VG i engelska, eller VG++ typ men jag skulle inte lyckas få MVG knappt om jag försökte enligt min lärare så jag nöjer mig med mitt VG :)
Mycket skolsnack det här känner jag, inte allt för kul.. men när jag ändå är inne på det måste jag säga att det är fruktansvärt skönt att alla kurser håller på att ta slut nu så nästa vecka blir det knappt nån skola alls för oss tror jag :)

Imorse blev det som utlovat frukost på espresso house. Gott käk och underbart sällskap, Martin, Olivia, Karin och Matilda :* Det är en bra morgon.

Resten av dagen blir det rapportskrivande och grillning om allt går som det ska tror jag :)

Hade, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar