onsdag 24 juni 2009

Dålig uppdatering

Ok, så dålig uppdateringare är jag inte..
Men vädret nu är underbart!
Synd bara att mitt schema är så tight att jag inte hinner lägga mig ner och bara njuta av solen och låta en hel dag gå till att bli brun.
Men jag klagar inte, skulle bli jävligt uttråkad om jag inte höll mig igång.
Fast jag måste säga att en regnig dag inte skulle göra något.. Jag har väldigt många bilder som ska in på datorn och redigeras som jag varken hinner eller orkar med nu när det är sånt här väder. En massa filmer på datorn också som behöver kollas på och dessutom en bra bok som väntar.. Jag kanske borde göra den där regndagen till ett par stycken.. men äsch.

Som sagt, i början av veckan var jag i Motala och Juliasnuttis. Träffade Jennifer, Sofie, Jennifer och Lovisa (?) också, trevligt trevligt.
Igår var jag hos optikern, inga mer glasögon för mig på ett halvår, jag fick dygnslinser. GÖTT.
Träffade min Mandispandis efter det och hon bestämde sig för att följa med mig hem.
Så blev det och resten av dagen bestod av bad och chillande i Zinkgruvan. Sjukt länge sen jag satte en fot i den hålan men det var kul. :)

Idag kom Johanssons hit. :D
Trevlans trevlans måste jag säga.
Ska avvara en solig dag till att fota Josses studentkort snart.

Men imorgon står gräsklippning på menyn igen... Men hey, jag får bränna iaf :)
På eftermiddag/kvällen ska jag till klubben och bygga agilitybanan till lördag och även ha klubbmöte (eller kommiteémöte kanske det är.. hum.. jag är med i nån kommiteé iaf så det kvittar) och diskutera utställningen.
Kan tänkas att det blir lite trevligt umgänge eftersom det ska bjudas på mat och annat gott. Ska bli kul att träffa det folket igen, framför allt mina tjejer- Karro, Maja och Anna som jag saknat nåt enormt.

På fredag tror jag att det blir till att klippa ännu mer gräs och måla framtida staket om pappsen köpt färg. Och på lördag är det agilitytävling på klubben (Askersunds brukshundklubb, kom och titta) så då blir det tävlande och funktionärande hela dagen.

Som sagt, jag har inte tid att bara ligga ner och njuta av solen.. Men jag gör det så mycket jag kan i min stressade sommarlovsvardag.

Nu ska jag kolla klart alla uppdaterade bloggar och sen ta den vanliga kvällspromenaden med Elvis, fast idag tror jag att vi går mot sjön istället om solen vill hänga kvar ett tag till.

Hade, pyss

(Nu blev det sådär lång inlägg utan några som helst bilder igen, jag ska skärpa mig och fixa till några.. snart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar