måndag 29 juni 2009

7.1

Var på sjukan idag.
Trodde att kina värden hade blivit lite sämre men inte dom hade bara blivit ännu bättre så alla var jätteglada och stolta över mig.. Inte för att jag vet hur det har gått till men det var tydligen min förtjänst. Och ett Hba1C på 7.1 är rätt bra för mig som låg på 8.9 för två månader sen.. Inte för att någon som inte är diabetiker lär fatta dom där siffrorna men ändå.

Sen fick min mor för sig att handla kläder.
Jag var ungefär så trött som amn kan bli och höll också på att dö av värmeslag och utorkning. Mitt humör var inte det bästa och stämningen mellan oss var förjävlig. Men efter ett tag blev även hon trött och vi kom äntligen hem, jag var tillochmed för trött för att övningsköra vilket säger en del.

Jag fick iaf ta moppen från tjällmo och på vägen hem såg jag en meränenmeter lång orm, höll på att köra på en idiotisk hund och såg sommarstugan som brann ner inatt. Jag misstänker starkt att någon satte eld på den...

Nu blir det käk och senare kanske ett kvällsdopp
Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar