söndag 7 juni 2009

Linus Pinus karrevarre..

Barnvakt som sagt.
Sen jag vaknade igår..
Är skapligt trött nu..
Vi åkte och tränade lite på klubben igår med.. riktigt kul :D
Måste säga att jag saknar mina hundtjejor nåt enormt!

Hade allmänt tråkigt igårkväll när både ungarna och mamma somnat ^^
inte kul
ehmm jag är nog sämsta barnvakten (Y)

Hade också en fruktansvärt roligt telefonsamtal, men pågrund av farliga hot vågar jag inte skriva mer om det här hahahahahaha
Jag väntar på det där hum kaffet eller vad det va ^^

Funderar också lite på vilka det är som läser den här bloggen.. om det är några överhuvudtaget.
Jag är inte en sån där kommentarskåt bloggare så ska inte tjata men det skulle vara kul att veta vilka som tittar in här ibland och ibland även få en kommentar kanske.. blir lite roligare så :)

Hade, pyss

2 kommentarer: