måndag 21 september 2009

Uppdate

Förövrigt, (fjärde gången idag?) så var jag på sjukan idag.
Inte allt för roligt, ska väl försöka vara duktig med diabetesen.. får se hur det blir med det.
Har två av fyra foton klara. Har lite att redigera imorn iaf.. Eftersom jag behöver rekvisita kan jag tyvär inte studiofota imorn men aja.
Lämnade också in min strömkabel på onoff idag. tur för killen som hjälpte mig så var han riktigt trevlig så jag är på gott humör. Förhoppningsvis får jag en ny.. snart, glömde fråga hur snart men aja. Men tills dess.. Nattis dator. Hon är en ängel som låter mig låna den hela tiden :*

Hum, Elvis är här även denna vecka.
På fredag är det klubbfest men ingen rolig ska dit så blir nog inget för mig heller. Synd. Det brukar kunna vara sjukt kul.
På lördag ska jag följa med Johanssons till Vreta på hästpremering och fota lite. Ska försöka ha skärt till fotona till Josse tills dess också så jag kan lämna dom.

Vi hade ps-lektion härom veckan. Det var skjukt nice, känner att jag kan redigera vettigt nu när jag kan använda masker... bara jag får igång datorn.
Har också shoppat lite på Ikea idag. Så nu kanske jag snart kan få lite ordning på mitt rum.
8st väsk/klädhängare.
Och ramar, eller glas rättare sagt, till mina ank-kort. Bara en minihylla till ankorna kvar. Sen är det fixat. Gött

Nu ska jag fortsätta uppdateringe. Galet hur länge det tar med bdb/bloglovin uppdatering.
Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar