onsdag 2 september 2009

En sån där rolig lista ingen orkar läsa.

1. Tre namn jag lyssnar till: Johanna, Svartgummianka och Sötko.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Aschh hatar att skriva bra saker om mig själv sådär.. Försöker vara mig själv så får folk tycka vad dom vill.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Har ett jävla humör.. Kan väl kanske gå till överdrift ibladn.. Och är jävligt långsint och envis. Men det kan ju vara bra saker ibland också. :)
4. Detta är jag rädd för: Diverse småkryp och sånt.. Och mördare, tjuvar you name it. Har säkert bättre svar på lur men orkar inte leta.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Skratt, vänner att träffa och prata med, musik
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Hah eh jag är ju gud. Jag kan allt. Ne men jag kan inte leva utan insulin.. Jag kan inte vifta på öronen.. Jag kan inte sluta skrattaa åt "Flatfjället" (Och där fick ajg in det också, woho haha)
7. Detta tycker jag om att göra: Gosa med Elvis.
8. Detta vill jag göra just nu: Få ett svar från janzén :@
9. Bästa känslan: Att vara lycklig och verkligen nöjd med sitt liv.
10. Värsta känslan: Ensamhet
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Gosh, vi ska kunna snacka.. om allt. sen får han gärna vara rolig.
12. Är jag kär just nu? Nej
13. Jag vill gifta mig? Nångång i framtiden
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Göra en sjukt rolig resa nånstans och bara leva livet. Uppleva Världen. Hitta the one. Få barn.. and so on.
15. Min käraste ägodel: Mobilen. Kan inte vara utan den.
16. Något jag vill ha i present: Pengar!
17. Detta har jag på mig just nu: Underkläder, vit top, svrt kofta, grön-vit sjal, jeans.. pärlarmband
18. Favoritkläder: Jeansen på mina ben just nu.. den svarta myskoftan. Säkert jävligt mycket mer men aja.. Jo min AbK-tröja också! :)
19. Favoritdjur: Elvis!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Jag har mina perioder men indie influerat och ah typ rock funkar alltid.
21. Favoritlåt just nu: Åh det finns så många men dagens är väl Casey, hold on eller Don't do nothing.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste: Samhällskunskapen är jävligt kul. Och Foto! Tråkigaste: Idrotten med hurtigPelle.
23. Stjärntecken: Firre
24. En bok jag älskar: Dan Brown är galet bra på att skriva. Annars är Twilightserien bra, framför allt tvåan.
25. En film jag älskar: Det där går verkligen inte att svara på. Men Marley and me är en klar favorit.
26. Tv-program jag gillar: Sex and the city! Underbart. Och Life as we know it fast det går ju inte längre. Och Gossip girl ioförsig..
27. Favoritdoft: Daisy av Marc Jacobs.
28. Detta äter jag gärna: God maaaat. Grillat, speciellt hos Olivia, är sjukt gott. Men aa fan jag kan inte bara välja ut nåt.
29. Dricker helst: Juice. Eller blåbärsjokken, mmmmmm.
30. Favoritgodis: Mycket. Beror på vad jag är sugen på men saltlakrits är riktigt gott.
31. ÅH. Jag vet inte. Nån storstad.. Paris skulle vara nice.. eller typ New York.. Eller London.. :)
32. Färg på mina ögon: Blåå
33. Min längd: Sist jag mätte mig var jag nog 163 tror jag.. Därför man använder klackar haha
34. Jag tror på: Livet efter döden.
35. Jag spelar: inte mycket. eller vadå spelar..? Jag spelar spel :D haha
36. Person jag beundrar: Sånt där går verkligen inte att svara på. Men min bror står som förebild för en hel del så aa.. Jimmy.
37. Så här bor jag: Ett annex/lägenhet på 3rum+stor hall i Linkan. Stor villa på landet hos mina föräldrar.
38. Antal döda krukväxter i hemmet? Hahahah Både jag och Nattis är bra på att döda krukväxter.. men vi har nog rensat undan dom så det står nog inga kvar.. Eller jo.. den utanför dörren. Och hemma hos MoF vet jag inte.. håller inte koll på hennes blommor.. inte ens den som står inne hos mig.. som föresten nog är död..
39. Det här tänder mig: En kille som tar tag i saker. Och sexig rygg!
40. Det här gör mig avtänd: Valrossar hahaha
41. Favoritfärg: Men gud jag vet inte. Enkla färger som är lätta att piffa upp med detaljer. Som svart, vitt, grått och brunt.
42. Favoritcitat: Men tjena, det finns ju hur mycket som helst. Jag kan verkligen inte komma på nåt nu bara sådär.
43. En hemlighet jag vet: En sak är säker. Jag är kass på att hålla hemligheter. Men jag kan faktist lyckas. Och jag vore idiotisk om jag skrev dom här?
44 den bästa present du fått: ? Jag vet inte. Undra om inte Bella var en present.. Isåfall Bella.
45. Senast köpta skiva: Skiva? Jag tror att den senaste bar Thomas Järvheden eller Blowsight. Och det var jävligt länge sen.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min ansiktsform?
48. Udda förmåga/egenskap: Jag gnisslar när jag gäspar. Jag kan hålla på och knäcka min handled i evigheter. Jag kan hålla fast en penna mellan underläppen och hakan... Eh finns mer.. jag är underlig.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Ehh nu är jag en mänska så.. Men fan jag vet inte. en konstig hund?
50. Vad lyssnar du på just nu?Marit Bergman - Casey, hold on
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Skola..Insett att jag inte mådde bra. Sett halva Ed wood.. sovit.. åkt buss. Suttit vid datorn och ska väl så småningom duscha och sova.
52. Var är dina föräldrar födda? Hum mamma norrköping och pappa Linköping eller nånstans på vägen dit eller nåt sånt tror jag.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Den här: VLC. Min vet jag faktist inte.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Men shit. China funkar alltid
55. När badade du i en pool senast? Ehhh i vintras?
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Men klart. Julpjäsen på mellanstadiet haha
57. Hur många barn vill du ha? 2 tror jag.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Klassiskt. Och jobbig musik. Kan inte riktigt säga vad det är men det är jobbigt.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Vet inte ens om jag ska rösta. Men isåfall tänkte jag ta reda på det i vår på samhällskunskapen när vi skulle fördjupa oss i det.
60. Vad har du för TV-kanaler? Hum, i Linkan.. 1,2,4,6,barn/kunskap. Amen dom där gratiskanalerna.
61. Har du åkt moped någon gång? Jag äger ju den svarta faran så jorrå.
62. Har du busringt nån gång? Jodå. Kommer väl ihåg 6års inne i lilla rummet. Eller väl och väl.. jag kommer ihåg att vi busringde nån..
63. Har du fått felparkeringsböter?Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Jag SKA göra det nån gång i mitt liv. Eller liknande iaf.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Haha London?
6. Har du en egen trädgård? I skogen, ja.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Åh tecknat! Fast har inte riktigt koll på serierna. Jag håller mig till filmer.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Hahah tror inte det. Det brukar bli mummel efter ett tag.
69. Badkar eller duschkabin? Dusch fast ibland skulle det vara gött med badkar.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Men shit. Såg Marley and me för ett tag sen. Tror inget av det andra slår den. Och sp kommer jag inte på nån annan hahah.
71. Favoritpizza? Kebab funkar alltid.
72. Chips eller popcorn? Chips! Men gärna ofettiga Pringles.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte det så.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Borde jag det?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Hahah nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Karin på donken.. haha pinsamt varför inget vettigt ställe?
78. Favoritchoklad?Marabous frukt och nötter.
79. När röstade du senast? Röstarösta eller bara rösta. För röstaröstat har jag inte gjort är ju inte 18 än. Röstat om vad som helst.. hum idag på geografin? Eller igår på engelskan.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Jadu.. för typ 3 år sen när vi hade? Men hemodlad gurka åt jag iår :D haha
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Aaoo Km i agility you know tah
82. Är du bra på matlagning? Eh jag överlever. Och jag kan om jag vill. Men överdrivet bra..nej.
83. Klarar du att tanka själv? Klart jag är ju moppebruden som tankar själv.. ehe
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen (Typ TVshop) som går på reklamtevekanalen? Faktist.
85. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi. Och alla hatar mig för det. tahhh
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Vem kan glömma den underbara kjolen i Övralid...
87. Vad var det senaste du handlade? Shit mat?
88. Har du kräkts offentligt? Hah jo det hände väl nån gång..
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
91. Har du ringt något betalnummer? ??
92. Kan man vara vän med sitt ex? Jag är det skulle jag säga.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? I måndags :S
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Jag kommer inte ihåg.. hö hö
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Brukar inte lyssna på det så vet faktist inte. Kanske borde kolla upp det :O
Tänkte göra ett test, om du kommit såhär långt i listan lägg in en kommentar. Skriv Valross.
96. Vad har du i din väska? Hahah allt man behöver. Men plåster, tuggummin/tablettersaker och onödiga papper och pennor finns alltid. Mne framför allt plåster. Åker ingenstans utan plåster.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig ? Läser.
98. Vad har du att vara tacksam för? Att jag är jag.
99. Var hittade du den här listan? På Sofies blogg http://missthoughtful.blogg.se/
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Ingen som kommer göra det ändå så ingen idé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar