onsdag 23 september 2009

Drömmar

Jag känner att det går bra det här. Verkligen.
Har en samhällsuppgift som skulle vart klar i fredags att göra. Började idag, har noll motivation men ska väl kanske försöka göra klart den idag.. eller imorgon. Har en geografiuppgift (samma lärare) som ska vara klar imorn som jag inte ens vet vad jag ska göra med.
Lyckat.

Jag vill ha tillbaka min dator (eller aa datorn har jag ju, men ingen strömkabel), känner för några timmar i Photoshop. Har massa bilder som jag vill redigera! På tal om det ska jag försöka komma in i exposalen och skära till fotona till Josse imorn med. Self-reminder.

Sitter och whinar. Jag vet. Men det är så det är.
Men nästa vecka ska jag köpa skor. Tre par på skopunkten till priset av två. Puss på det. Blir ett par svarta pumps, de vita peptoesarna jag tittat på skitlänge och ett par slitochsläng-användmycket- skor. Typ de vita jag haft nu som är väldigt mycket sönder ( :(( ) eller typ fakeconverse. Jag gillart.
Riktigt sugen på ett par ankelboots till vintern också, men det får nog bli senare.

Oj så otroligt nice! Ska lätt köpa dom om dom finns kvar och sitter bra! :)

Skodrömmar...

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar