torsdag 24 september 2009

"Jag kommer aldrig sent"

Jag kommer alltid försent.
Så är det bara.
Och folk i min omgivning får helt enkelt lära sig det.
dom har inget val.
Vilket leder till att rätt många som har kännt mig tillräckligt länge brukar sätta tiden sådär en halvtimme tidigare än jag måste vara nånstans.. jag kommer ungefär lagom då. (Y)
En halvtimme senare eller tidigare gör inget. Eller jo.. tidigare gör jävligt mycket för kommer nån en halvtimme förtidigt till mig blir ju det typ en timme förtidigt om jag är försenad. Vilket jag alltid är.
Men iaf, en halvtimme är inte FÖRsent. Det är bara lite senare än alla andra.. Med ett leende. Sådär.
Dock är det lite smått jobbigt när man tillexempel ska hinna med en buss. Jag ser era grimaser. Det svider. Både det och bussen. Mest bussen.
Men jag är seg. Så är det bara. jag har ju skrivit om mina packningsproblem här förut. det beror på samma sak. Jag får aldrig arslet ur vagnen. ursäkta det gameldagsa bondiga uttrycket. Som jag använder. Ja. Eller aa typ. Nåt sånt.
På morgonen är det värst. Jag är ju inte den mest morgonpigga mänskan, fast jag vet faktist värre måste jag tillägga! Därmed blir stress min vän. Hej på dig.
Eh ja jag är seg och kommer försent helt enkelt. Hade säkert nåt konstigt skrivande på lur men jag får inte riktigt fram dom där utan min dator. Får ta och skärpa mig när den är tillbaka med ström i sig. Tills dess får ni nöja er med diverse videos.

Insåg nu att jag visst måste packa inför helgen nu också. Lyckat. Verkligen.
Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar