måndag 28 september 2009

Mediahäng

Vaknade imorse runt 8 av att Olivia ringde och frågade vart jag var.
Jag var helt säker på att vi hade sovmorgon till halv 10. Det visade sig att jag kollat schemat på fel vecka. Det är inte vcecka 39 längre om ni inte visste det..
Jag kände mig lyckad. Jodå.

I övrigt en rätt rolig dag. Ollli var flum och smsade mitt folk. Även lite fylleringningar ( ) och bortslösande med mina pengar haha.
Mediahäng säger jag bara.

Sen motala och tandisen. Min tandläkare var galen i bedövning, skulle laga ett hål, så hela käften försvann.. Kom tillbaka först nu.
Hann med att träffa Julia, efter en del letande på stan utan telefon.
Så nu letar jag sovplats/skjuts till Linkan på onsdag. Går inte allt för bra hah.

Nu: 2½ men.

hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar