fredag 25 september 2009

På tal om barn och rabies

"Nu känner jag mig sådär ledsen som när jag tappat nallen i toaletten."
Linus 4 år.
Jag är inte elak men oj så kul det var haha.
Barnvakt ikväll. Jag sov.

Jag var helflum hela dagen i skolan idag. Det var kul. För mig iaf.
Jag hade en klump i halsen och kom fram till att det måste vara rabies. Att jag snart skulle tappa talförmågan och börja krampa och sen dö. Men jag tjattrar lika mycket fortfarande så så var inte fallet. Däremot kanske jag måste sluta läsa småmystiska böcker. Som Slumdog millionaire, som förövrigt inte är lik den otrolig bra filmen överhuvudtaget. Men bra var den.

Nog talat om det nu kommer dagens andra citat.
"Bebis?- Berg!"
På tal om jättebebisen på 8,7 kg som fötts. Välkommen till min framtid.

Imorn ska jag åka hemifrån typ 7 på morgonen. Imorgon är det lördag. Det känns bra det här.
Men det blir nog kul. Förhoppningsvis ett ridhus med bra ljus så det kan bli ett par vettiga bilder. Jag måste fan skaffa ett tele snart. Kan inte hålla på såhär.

Hade, pyssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar