måndag 7 september 2009

Fotande. Och uppdatering.

I helgen fotade jag dom något försenade sudentfotonaJosse.
Som sagt lite försenat men nu är det gjort och jag har nu kollat genom alla. En hel del blev riktigt bra tycker jag, hon är ju så jävla söt!
Lite redigering (och även hemlisen, tihi) imorn på fotolektionen hoppas jag.
245 kort att gå genom och redigera, och då har jag ändå redan gjort den första grovrensningen.
Här kommer en liten tjuvtitt, oredigerad och tror inte det är nåt som kommer användas..

Nyhet nummer två är att jag är datorlös.
Hur lyckas ni med det kanske ni tänker eftersom jag trots allt bloggar.
Men det är så att jag sitter på min kära sambos dator.
Min strömkabel funkar inte (igen) och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det den här gången. Så i veckan är jag troligtvist datorlös. Och på onsdag åker Nattis hem eftersom hon är ledig på torsdag och fredag (den jäveln) så då blir jag helt datorlös. Men på onsdag kommer Olivia hit och räddar min dag, torsdag får jag uthärda med radion som kompis och på fredag blir det fotande med Julia här i Linkan :)

Imorn fyller Natalie 17. WOHO och ett stort grattis till henne :D

Som ni kanske har märkt kommer det inte bli så mycket bloggande förän på lördag när jag kommer hem en snabbis, sen ska jag nämligen med Olivia och Andreas på en tripp till Vingåker på söndag. Trevlans trevlans.

Hade, pysss

1 kommentar: