onsdag 2 september 2009

Mina vänner värktabletterna

Jag förvånas över magin med huvudvärkstabletter.
Dom kan få allt att försvinna.
Huvudvärk, ont i magen, feber :O
Galet.
Men dom är mina vänner

Jodå. Har mått illa och haft feber från och till idag. Kul.
Snininfluensan here I come.
Skulle inte förvåna mig. Speciellt inte när det finns 50-150 (beror på vem man lyssnar på) pers från ljunkan som fått det. Dom fulingarna.

Åkte iaf hem efter maten idag. Eftersom jag hade sovmorgon var jag alltså på en lektion. Lyckat. Särskillt när jag och ingrid delade uppfattningar om den lektionen. Ska väl inte skriva dom, folk kan ta illa upp men det kändes jävligt onödigt iaf.
Efter att ha sovit bort hela eftermiddagen helt utslagem har jag gått på värktabletter. Fan det är galet vad mycket man orkar fast att man är sjuk då.
Och jag ska ju bort imorn så jag har ju inte tid att vara sjuk.

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar