måndag 14 september 2009

Skolblogg

Sitter i skolan och har engelska.
Ska egentligen skriva en jävla novell som jag inte börjat på men bestämde mig för att skriva hela i eftermiddag hemma istället. Underbar dag jag har framför mig alltså eftersom den ska vara inlämnad imorn.. (Y)
Den här lektionen har jag istället skrivit ut bilderna till Josse, ska försöka beskära dom senare också, och kollat lite bloggar, underhållning på hög nivå..
Funtar på att försöka hinna med att hämta ut mina tågbiljettter till helgen och så efter skolan eftersom det inte ritkigt kommer hinnas/orkas med senare i veckan. Får se hur det blir med det jag måste ju hem och släppa ut Elvis också. Snuttis bo o Linkan den här veckan. Dock var jag inte allt för glad på honom i natt. Jag som brukar vara väldigt kvällspigg bestämde mig, ensam som jag var, att lägga mig tidigt. Så klockan 8 låg jag i sänge. Trodde inte att Elle pelle som brukar vara extremt trött skulle bli nåt problem men jodå. Idioten stod och gnällde typ hela natten och jaga hr säkert vart upp typ 7 gånger.. Kul.
Men aja vad gör man inte..

Jag och mina kära kamrater i lilla redaktionen har också blivit utkastade av vår kära Anders Trygg två gånger den här lektionen. Han hade sagt att vi fick använda datorerna i stora till våran egnelskalärare, när vi kom dit blev han skitarg och kastade ut oss. Vi gick till Gunnel och klagade och hon gick för att prata med honom. När vi kom dit var det helt tomt i salen. Vi satte oss där och hon gick för att leta upp Trygg vilket hon inte lyckades med. Naturligtvist kommer han tillbaka och slänger ut oss IGEN när Gunnel försvunnit. Så vi hamnade i lilla istället. (A) Idiot till lärare säger jag bara, glad att jag inte har honom längre.

Nu har jag slutat så det var allt för mig
Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar