söndag 13 september 2009

Mastodontbilen

And off we go.. again.
Drar mig snart mot Tjällmo till Olivia och Andreas, vi ska sen vidare till vingåker. Coola vi är.
Fast jag har verkligen inga pengar så det kan ju bli intressant.
Poängen med det här inlägget var att jag ska köra pappas mastodontbil (jag vet att vissa stör sig på ordet mastodont, jag använder det) till Tjällmo.. Den är stor. Äckligt stor. (toyota hilux, om det säger nåt, ehe. Fan jag och bilmärken, kung är jag (A) ) Så det kan bli intressant, speciellt när jag aldrig har kört den förut. Taha.

För en gångs skull var jag faktist klar tidigare än jag behövt idag också. Ni är tillåtna att bli förvånade.
Så nu fördriver jag tiden med att blogga eftersom jag måste vänta på pappa.
Trevligt.

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar