lördag 12 september 2009

Rödluvan, fast utan luvan..?

Nej men tjena.
Jag har hunnit ändra hårfärg sen sist.
Brunblondinen blev rödtott (Y)
Bilderna ligger för tillfället på kameran och den är 7 mil härifrån... Jag har fortfarande ingen dator så det kan ta ett tag tills dom blir sedda här. Ni nyfikna tu får helt enkelt träffa mig :D

Olli och jag hade slö slappkväll i onsdags. Gillart.
Kåtis kom till mig igår och vi hade också slapposkväll. Efter ett impulsköp av hårfärg på maxi.
Hon föll nämligen så pass av mitt röda burr utan volym så hon ville också. Det blev en halvbra färgning där..men det fixas ikväll så det är lugnt. Bilder även efter den färgningen ligger på kameran. Det är bra det här, även om vi missmatchade varandra fullständigt hah.

Jag känner mig lite flummig och det är så det är ibland helt enkelt.
Kom nyss hem ska käka lite och sen bara ta det lugnt ikväll, kanske blir att kolla på lejonkungen (<33)

Partyhumör.
Jarrå. tah. Ehe.
Så vi slänger in ännu en såndär låt.



Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar