söndag 4 juli 2010

P&L

Det har varit en helt jävla awesome vecka, galet.
Jävligt glad att jag såg så pass många band som jag gjorde, missade Alice in chains och Carl Norén men aja..

Lasse Lindh
Thomas Di Leva
Hoffmaestro & Chraa
A Day To Remember
Melissa Horn
Kent
As I Lay Dying
Billy Talent
[Ingenting]
The Hives
Khoma
Europe (Iaf dom minutrarna som var mest värda att se)
Sugarplum Fairy
Johnossi
Mando Diao
Shout Out Louds
Jay-Z

Bäst på scen: Billy Talent för hans mellansnack, The Hives för deras crazyness på scen, [Ingenting] för deras underbara utstrålning som jag blev kär i, Sugarplum Fairy för deras röj på den lilla lilla scenen och alla som var där ville verkligen verkligen se dom, Khoma för deras jävla röj och Jay-Z för hans mellasnack när han rabblade up vad massa folk i publiken hade för tröjor på sig, så jävla fint.
Finast publik: Shout Out Louds, lätt
Största rysningen: Europes trummis tal till sin dotter i publiken som fyllde 18 kvällen de spelade.

Veckan känns bara så jävla fin helt enkelt.

Men allt som är bra med mig
Har jag en förmåga att glömma bort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar