söndag 11 juli 2010

Gårdagen en bra dag

Lite off the subject men hade en galen bra dag igår, för det första hittade jag en halvdöd kattunge på vägen ute vid skogen när jag skulle åka in till Linköping. Hjälte som jag är så räddade jag den och nu heter hon Molly och mår fint i sitt nya hem, för jodå det blev ytterligare en katt hos Berglunds eftersom ingen visste vems hon var.
Fortsatte sen in till Linköping där det fyndades hatt för 70 spänn och tröja för 130 tror jag. Riktigt snygga båda två. Hann även få mina bilder utprintade hos expert där jag hade halva priset och kan säga att dom blev sjukt snygga till mina ramar som väntade här hemma. Nu ska jag bara hitta en lägenhet med en vägg att hänga upp dom på...
Dagen fortsatte sen med bio, sex and the city, med min bästaste sötko Julia. Riktigt bra film måste jag säga, inte riktigt som ettan och absolut inte som serien men riktigt bra! Bästa scenerna var den när tjejerna sjunger karaoke och den när Aidan vänder sig om och ser Carrie första gången. Rysningar.
Sen efter lite beslutsångest så drog vi iväg till fest i Motala och träffade folk jag inte sett på skitlänge. Så lyckad kväll, ohja!

Those were the best days of my life


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar