tisdag 6 juli 2010

Bättre med tiden

Nya Kentalbumet.
Vad ska man säga om det?
Känner inte alls särskillt mycket om det måste jag nedstämt säga.
Det är inget fel på nån av låtarna, dom är riktigt bra. Bara att allt känns rätt platt..
Jag hoppas på att det ska vara en Röd om igen. Jag kände inte allt för mycket för Röd när den kom ut men ju mer jag lyssnade på den desto bättre blev den och nu älskar jag den. Ok, inte i närheten av deras gamla skivor men nåt sånt kan man inte förvänta sig längre.
Så jag försöker nöta lite En plats i solen och tror faktiskt att dom kommer bli riktigt underbara i slutet av sommaren. Räknar med att inhandla albumet inom kort så den kan spelas på repeat i bilen, det är där det går som bäst.
Dom var awesome på PL iaf, jag lever länge på det, vafan jag lever fortfarande på spelningen i Linköping i mars ju.

I'm always chasing shadows
So don't you count on me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar