onsdag 21 juli 2010

I wanna free fall out into nothin'

Kvällens.
Kollade på Valetine's day förut. Vet inte riktigt om jag ska gilla fenomenet "följa extremt många olika människor som alla till slut har en koppling med varandra a la Love actually" eller om det helt enkelt är för många olika karaktärer för mig att hålla reda på.. Det är svårt för mig i Love actually och i den här är det nog flera tror jag. Hade dom dragit ner på dom stora karaktärerna med kanske 2-3 stycken hade den varit lättare att följa. Men visst, dom har fått med en jävla massor stora filmstjärnor.
Men i övrigt, mysig chillfilm att bara sitta och mysa till.

Kan ju slänga in en kort kommentar om Green Zone när jag ändå är i farten, krigsfilm om Irakkriget, men en jävligt bra krigsfilm måste jag nog säga. Har man lusten att se en bra actionfilm är Green zone ett bra alternativ. Har sett bättre, men den är värd.


Och så kvällen låt som spelas på repeat när jag har gosat ner mig i sängen med en bok.



And all the bad boys are standing in the shadows
And the good girls are home with broken hearts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar