tisdag 15 juni 2010

Tillbaka!

Tillbaka igen
Har varit torrt den senaste tiden men tänkte köra en kort sammanfattning.
Veckorna innan sommarlovet var det extremt mycket att ta igen pga min extremt höga frånvaro det här året. Men det löste sig och jag är rätt nöjd med betygen som sattes.
Min och tjejernas pre-skolavslutning i torsdags gick åt helvete då en jävla 94a brud försökte slå ner sandra i trädgårn. Hon misslyckades men lyckades få in en höger på sandras kindben vilket resulterade i en fet blåtira. Mycket drama och uppskakade känslor den kvällen vilket var jävligt synd men vi får ta igen det nästa fest.
Äckligt tidigt i fredags morse blev jag hämtad och färden mot Gotland med familjen Johansson började. Var där tills igårkväll och det var helt underbart. Kunde lätt stannat där ett halvår till, älskade stället. Hade väl dock varit lite bättre om man sluppit delat rum med mamms och papps men det gick. En galet chill och mysig halv-vecka vid blå lagunen, lummelundagrottorna (hej snygg guide!) , på högklint (?) och i Visby (med massa teköpande). Kostaterade att det var en liten ö då jag sprang på Linnea, den enda männskan jag känner på Gotland efter 5 minuter i Visby första dagen..
Kom hem igår rätt sent och orkade inte plugga in internet därav ingen uppdatering. Men bilder kommer.

Idag var det jobb i Askersund med Frida som gällde. Blir jobb hela veckan utan fredag då jag ska ta mig in till Linköping en sväng och sen titta förbi Karin i hennes "nya" lägenhetet på kvällen. Blir nog riktigt nice tror jag.

Har lyckats köpa mig riktig chick-litt som jag kan plöja igenom nu om kvällarna så blir att lägga sig med Elsas mode ett tag. Way too trött för en film som var planerat..

Dagens musik: Oasis. Kan aldrig gå snett och Wonderwall är bara underbar. En av de första jag hörde av Oasis och den har en speciell plats...



The word was on the street
That the fire in your heart is out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar