måndag 21 juni 2010

En plats i solen

Taggad för Kents nya album En plats i solen som släpps 30e juni? Jodå.
Har varit jävligt ovetande om det tills idag vilket känns som en rätt stor fail men den har ju inte släppts än iaf..

Singlarna så här långt vet jag inte riktigt vad jag tycker om.. Gamla Ullevi kändes trist i början men jag tror den kan bli bättre med tiden och Jockes texter räddar den rätt mycket.



Skisser för sommaren var det tvärtom med.. Blev lite besviken på refrängen..

"Snälla säg det igen,
och säg det igen
(Lalalalalalalala)
Snälla säg det igen, snälla säg det igen
(Lalalalalalalala)
Snälla säg det igen,
snälla säg det igen"

Vad fan är det för Gessle-fasoner?



Dock känns ingen riktigt som Kent? Lite för glatt måste jag säga..
Men jag kan inte säga att jag tyckte om singlarna innan Röd släpptes men blev ändå nöjd med resultatet där så har inte gett upp hoppet om En plats i solen än..
Hoppas att den inte ska bli en flopp.. Känner en liten varning i huvudet om det..

Hör du ljudet av juli där utanför?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar