tisdag 22 juni 2010

Gossip girl

Såhär under den här extra dagen hemma har jag suttit i värmen i glasverandan och nötat sista delen av säsong 3 av Gossip girl som jag missat. Gossip girl föresten, vilken underhållning. Riktigt bra serie måste jag säga. Hoppas den håller länge innan den går allt för mycket utför.., som faktiskt alla serier gör så småningom, kolla bara på OC, vad jag trodde var en superserie som inte skulle göra det men jodå, även den föll efter ett tag. En del har ju faktiskt tillräckligt mycket vett i skallen att sluta innan det händer, typ Life as we know it, men det blev ju bara en säsong av den serien också. Synd.

Men iaf. Musiken i Gossip girl är rätt så underbar stundtals. Så har suttit på http://www.tvfanatic.com/shows/gossip-girl/episodes/ och nötat musiken i avsnitten 13, 14 och 15. Speciellt 13 måste jag säga var en riktig skattkista. Men där fanns det ju också en låt med Monsters of folk vilka skulle kunna höja vilken skit som helst.
Älskar att sitta och kolla upp musik såhär, man hittar så mycket nytt bra man aldrig haft en aning om. Så tänkte bjuda på några nya skatter från idag.







Everything seems to go wrong when i stop drinkin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar