fredag 4 juni 2010

Fina dagar i solen

Varit rätt stressat på senaste tiden så har inte blivit något bloggande.
Men känner att livet går åt rätt håll nu. Bra dag i skolan igår, sjukhusbesöket gick mycket bättre än jag trott, chillmys i trädgårn med sambo på kvällen och massa fyndshoppande. En klänning, en kjol och en sjal för halva priset från Bik Bok. En tunika/klänning från HM för 99 och framför allt en kjol från HM som jag lyckades få för 10 spänn. Glad tjej. Och snål tjej som inte sa till tjejen i kassan. Men äsch.
Idag ska jag ta mig till skolan och göra två prov är det tänkt. Har inte pluggat överdrivet på något av dom så det kan bli intressant. Men sen runt lunch drar jag mig hemåt, försöker njuta av solen så mycket jag kan och ikväll drar jag mig in till trädgårn igen för lite grillande och chillande med massa bra folk. Och så kommer bästaste Julis Pulis dit också som dissar studenterna i Motala. Wey! :*
Så överlag tror jag att det kan bli en bra dag idag också :)
Och nästa vecka är det slappveckan med friluftsdagar och mediafester och saker och sen är det sommarlov. Och på fredag kväll sitter jag på Gotland och har det allmänt skönt.
Sweet.

Men om du ramlar ramlar jag åt samma håll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar